توانا
خانه / بادام زمینی / برند های برتر و توليدکنندگان بادام زمینی و فندق در ایران

برند های برتر و توليدکنندگان بادام زمینی و فندق در ایران

از جمله آجیل ها و مغزدانه های بسیار پر مصرف و در عین حال مغذی، بادام زمینی و فندق و بادام هندی عمده است که در بازار به شکل وسیعی پخش و توزیع می شود. این خشکبار در کشورمان از جانب کشاورزان متعددی تولید شده و سپس وارد مراکز خرید و فروش می گردند. می توان محصولات برندهای برتر توليدکنندگان بادام زمینی و فندق را از راه های گوناگونی به دست آورد. عمدتاً این مراجع، کالای خود را به اشکال مختلفی و به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می دهند که به این صورت، در همه جای کشور قابل دسترس می باشند.

برند های برتر و توليدکنندگان بادام زمینی و فندق در ایران

برترین برند های تولید کننده بادام زمینی و فندق در کشور

برترین برند های تولید کننده بادام زمینی و فندق در کشوربادام های زمینی و فندق در کشورمان از طرق متفاوتی به روانه بازار می شوند. اگر بخواهیم از تولید کنندگان اصلی آن نام ببریم، می شود به کشاورزان اشاره کرد. باید گفت، بیشتر این نوع از آجیل ها در شمال ایران کشت و برداشت می شوند. همین طور آنان را خود کشاورزان عرضه می دارند که به گونه خام است.

ولی شرکت های صنعتی بزرگی هم هستند که در زمره تولیدی ها به شمار می روند. در واقع آنان فرآوری محصول را انجام می دهند. به این معنی که، بهترین بادام زمینی و همین طور آجیل فندق را پس از خریداری توسط دستگاه هایی که دارد، شستشو می دهد، خشک می کند و سپس به صورت مغز دانه و یا با پوست بسته بندی می نماید.

البته در این روند آن را برخی به صورت بو داده و در طعم های گوناگونی ارائه می نمایند. اگر صحبت از برترین برندهای تولید کننده این گونه از آجیل ها می نماییم، منظورم همین شرکت های فرآوری است که کالای خود را در بسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه می دارند و به این شکل در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند.

می توان با مراجعه به فروشگاه هایی که در آن آجیل و خشکبار عرضه می گردد و حتی سوپرمارکت های سطح شهر، خرید محصولات این برندهای معتبر را انجام داد.

انواع فراورده های حاصل از بادام زمینی و فندق کدام اند؟

انواع فراورده های حاصل از بادام زمینی و فندق کدام اند؟هر زمانی که بحث درباره اسم انواع آجیل پر خاصیت به میان می آید، نام بادام زمینی ها و فندق به ذهن مان خطور می کند. این محصول به دلیل فراوانی آن در بازار و همین طور فوایدی که دارند، همواره مورد توجه بوده اند. البته باید گفت که این محصولات، آجیل برای چاقی صورت و هم هستند که به دلیل فیبر و کالری بالای شان می باشد.

در هر حال، این گونه از خشکبار چاق کننده، تنها به شکل خام یا بو داده مصرف نمی شوند؛ بلکه از آن برخی از شرکت ها فرآورده های دیگری هم به دست می آورند. برای نمونه روغن و کره بادام زمینی را که حتماً دیده و یا میل کرده اید. یا زیاد شنیده اید که از خواص فندق در طب سنتی و روغن آن صحبت زیادی می شود.

این ها از جمله فرآورده های آنان به شمار می روند. باید گفت، این فرآورده ها کاربرد زیادی در بخش وسیع تری دارند. از آنان نه تنها به عنوان محصولی خوراکی استفاده می شود که در برخی از صنایع به ویژه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم به شکل گسترده ای کار می گیرند.

در اصل، خواص آجیل برای پوست است که باعث می گردد تا از این گونه خشکبار در این صنعت استفاده کنند. زینک در بادام زمینی همین طور باعث رشد مو هم می شود.

خریداران بادام زمینی و فندق در ایران

خریداران بادام زمینی و فندق در ایراندر ایران خریداران زیادی اند که به دلیل فواید منحصر به فرد بادام زمینی و همچنین فندق، این دو آجیل را تهیه می کنند. اما آنان را می شود به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد: اول آن شماری که به روش کلی اقدام به تهیه این محصولات می نمایند و دوم کسانی که افراد عادی جامعه هستند و جزئی خرید را انجام می دهند.

بادام زمینی و فندق عمده را اغلب فروشندگان آجیل، فروشگاه های محصولات غذایی و همین طور شرکت های بازرگانی تهیه می نمایند. از طرف دیگر آن ها برای تهیه این خشکبار به عرضه کنندگان گوناگونی سر  می زنند که در این جا می شود از آن ها به این گونه نام گرفت:

  • کشاورزان که تولید کننده اصلی می باشند.
  • شرکت های فرآوری که در به طعم دادن آن مشغول اند.
  • شعب رسمی این شرکت ها که در همه جای کشورمان فعالیت می نمایند.
  • بازارهای سطح شهر که در آن فروش آجیل توسط مراجع خاصی صورت می گیرد.
  • سایت های اینترنتی که به راحتی می شود از آنان خرید عمده را انجام داد.

از همین طرق نیز آن شمار از کسانی که در پی تهیه بادام زمینی و فندق به روش جزئی هستند هم می توانند اقدام کنند و محصول را به دست آورند.

صادرات بادام زمینی به کشورهای مختلف

صادرات بادام زمینی به کشورهای مختلفیکی از جمله آجیل و خشکبارهایی که به کشورهای مختلفی از جهان صادر می شوند، بادام زمینی است. این نوع از محصول به دلیل خواص زیادی که دارد و همین طور می شود از آن در صنایع مختلفی استفاده کرد، همواره مورد توجه بسیاری از کشورهای خارجی بوده است.

در این میان، ایران از جمله صادر کنندگان اصلی این محصول در منطقه به شمار می رود. در این حوزه، شرکت های بازرگانی زیادی اند که فعالیت دارند. آن ها سعی شان بر این است تا بر اساس نیاز بازارهای خارجی، به ارائه محصولات خود بپردازند. اما از جمله کشورهایی که به آن بادام زمینی صادر می شود، می توان به این ها اشاره کرد:

  • عمان
  • قزاقستان
  • کویت
  • عراق
  • افغانستان
  • ترکمنستان
  • و غیره

بازرگانی فروش بادام زمینی و فندق

بازرگانی فروش بادام زمینی و فندقبادام زمینی در ترکیه و فندق از جمله آجیل های به نسبت ارزان و همین طور پر مصرفی به شمار می روند. به همین دلیل است که شاهد بازرگانی فروش آن به شکل وسیعی می باشیم. عرضه کنندگان آن ها را به شکل بو داده، خام، بسته بندی شده، فله ای و غیره وارد بازار می نمایند.

آن ها همین طور فروشنده بادام هندی هم هستند. ارزش غذایی بادام هندی بسیار بالا است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی گوناگونی می باشد. همین طور نمی توان از خواص بادام هندی برای مو به سادگی گذر کرد.

از جانب دیگر فواید بادام زمینی هم گوناگون می باشد؛ البته مصرف کنندگان باید به این نکته توجه کنند که این خشکبار برای افراد مختلفی ممکن است حساسیت ایجاد کند.

در هر حال، فندق نیز به همین ترتیب است و به علت طبیعت فندق که گرم است آن را افراد سرد مزاج بهتر می پسندند و مورد استفاده قرار می دهند. اما همواره برای مصرف چنین مغزدانه هایی، افراد مختلف تردید کرده اند.

برخی می پرسند که ایا فندق باعث جوش میشود؟ در این زمینه بایستی گفت که این امکان نسبت به سایر مغزدانه ها کمتر است؛ چون که هم بادام زمینی و هم فندق از امگاه 3 کمتری برخوردار اند.

کارخانجات بسته بندی بادام زمینی و فندق

کارخانجات بسته بندی بادام زمینی و فندقبادام زمینی ها و فندق ها را می توان به شکل بسته بندی شده هم تهیه کرد. اصولاً کارخانه جات گوناگونی در این حوزه فعالیت می نمایند که در بخش نخست به آن ها اشاره کردیم. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه متفاوتی، این محصولات را به شکل با پوست و بدون پوست و در طعم های متنوعی در بسته هایی بخرید.

بسته ها باعث می شوند که میزان آلودگی کمتری به محصول برسد و از طرف دیگر، آن را برای مدت مدیدی سالم نگه دارد. همین طور، هر کدام از بسته ها میزان مشخصی از محصول را در خود جای داده است که همین مسئله با تغییر نرخ آن می شود.

روی هم رفته، در این حوزه، شرکت های متعددی فعال می باشند و در جای جای ایران می شود محصولات شان را بسیار ساده و راحت به دست آورد.

راهنمای خرید بهترین بادام زمینی و فندق

راهنمای خرید بهترین بادام زمینی و فندقبرای خرید بهترین بادام زمینی و همینطور فندق می بایستی به بعضی از نکات توجه کرد. در این زمینه بهترین کار این است تا سری به فروشندگان معتبر بزنیم. آن ها در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند و سعی می نمایند تا با ارائه بهترین محصولات، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم آورند.

اما برای این که بتوانید آجیل های خوب و خوش خوراک را تهیه کنید، نکاتی را جهت راهنمایی برای تان ذکر می کنیم که عبارت می باشند از:

  • تازه بودن محصول بسیار مهم است.
  • از خرید خشکبارهای کهنه خودداری کنید.
  • توجه کنید که محصول مغز دار باشد.
  • کپک زده نباشد.
  • کرم خوردگی نداشته باشد.
  • و غیره مورد دیگر از این دست

فروش فله ای بادام زمینی و فندق

فروش فله ای بادام زمینی و فندقاغلب ما در مراکز خرید و فروش آجیل و خشکبار شاهد این هستیم که بادام زمینی ها و فندق ها را به شکل فله ای ارائه می دهند. این گونه مشتریان می توانند آن را راحت تر مورد بررسی قرار دهند و نوع با کیفیتش را تهیه کنند.

از طرف دیگر، نرخ نوع فله ای ارزان تر از بسته بندی است که این امری معمول به شمار می رود. روی هم رفته، شما به هر کدام از فروشگاه های آجیل و خشکبار که در نزدیکی محل کار و منزل تان وجود دارد، می توانید جهت تهیه فله ای این محصولات مراجعه کنید.

در اصل، این کشاورزان اند که با چیدن میوه از درخت فندق و همین طور جمع آوری بادام های زمینی، آن ها را به شکل فله ای وارد بازار می کنند و سپس مشتریان زیادی به تهیه شان می پردازند.

لیست قیمت فروش بادام زمینی

لیست قیمت فروش بادام زمینیبرای تهیه تازه ترین لیست قیمت بادام زمینی، می شود به بازارهای گوناگونی مراجعه کرد. بهترین گزینه در این زمینه، اینترنت است. در سایت های متفاوت، انواع محصول ارائه می شود و شما به راحتی می توانید نرخ عمده ای، جزئی، فله ای و همین طور بسته بندی شده را به دست آورید.

روی هم رفته، قیمت های این گونه از محصول هم رشد زیادی نسبت به سال گذشته داشته است که این موضوع توام با نرخ بالای تورم صورت گرفته است. شما با مراجعه به عرضه کنندگان این محصول، می توانید حتی قیمت مغز فندق و بادام زمینی را هم به دست آورید. نرخ این محصولات با پوست آن فرق زیادی با هم دیگر دارد.

تهیه لیست قیمت کمک زیادی برای تان می نمایند. شما با این روش، می توانید بهترین محصولات را بشناسید و از طرف دیگر، نوع ارزان را به دست آورید.

عرضه بدون واسطه فندق

عرضه بدون واسطه فندقفندق ها را بدون واسطه می شود از راه های گوناگونی به دست آورد. عرضه این محصول عمدتاً از جانب شرکت های متفاوتی صورت می گیرد که محصول را از تولید کنندگان اصلی آن _کشاورزان_ تهیه می نمایند.

عرضه به این گونه این فرصت را به مشتری می دهد که یک کالای مرغوب، تازه و در همین خوب را با نرخ های ارزان تری تهیه کند.

در کل، فندق ها یکی از محصولات پر فروش به شمار می روند. همان گونه که به آن اشاره کردیم، نه تنها مغز آن را می شود به عنوان تنقلات میل کرد، بلکه برخی از آن روغن هم تولید می نمایند که موارد کاربرد آن گوناگونی می باشد.

عمدتاً شرکت های بزرگ و همین طور فروشندگان جزئی در بازار هستند که به صورت کلی محصول را بدون این که واسطه ای در میان باید، از کشاورزان می خرند و آن را فرآوری می کنند.

تجارت فندق در کشور

تجارت فندق در کشورفواید مختلف و منحصر به فرد فندق سبب شده تا مصرف آن بالا برود. این مسئله همین طور علت تجارت پر رونق آن در کشورمان گردد است. تا به این جا مطلب درباره چگونه ارائه فندق ها صحبت کردیم و حتی مراجع مختلفی که عرضه کننده اند را برای تان شناساندیم.

بد نیست در این جا به فواید فندق برای کودکان و بزرگسالان بپردازیم. از جمله خواص آن می شود به این موارد اشاره کرد:

  • کاهش دهنده قند خوب می باشد.
  • برای این که قلبی سالم داشت، مصرف روزانه آن به میزان معین توصیه می شود.
  • سرشار از آنتی اکسیدان است.
  • از مواد معدنی و ویتامین های مختلفی تشکیل شده است.
  • برای از بین بردن التهابات یک میوه خشک عالی می باشد.
  • و غیره فواید دیگر آن

ساده ترین راه خرید بادام زمینی و فندق در تهران

ساده ترین راه خرید بادام زمینی و فندق در تهراناگر در تهران پایتخت کشور ساکن هستید و می خواهید با ساده ترین راه خرید بادام زمینی و فندق را انجام دهید، خوب است که به کانال های و سایت های اینترنتی معتبری سر بزنید. این گونه دیگر وقت تان را صرف گشتن در بازار نمی نمایید و همین طور در اسرع وقت نیز محصول را به هر حجمی که خواسته باشید، تحویل می گیرید.

راه های دیگری هم وجود دارد که می شود به بازار سر زد و از نزدیک ترین آجیل فروشی آن ها را تهیه کرد؛ ولی ممکن است که تنوع زیادی این مغازه ها نداشته باشند. پس بهترین گزینه برای خرید راحت، همان اینترنت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید فندق رودسر | نماینده فروش آن در شمال کشور

در ایران استان های گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، زنجان و قم از بزرگترین تولید کننده های فندق می باشند که رودسر با داشتن 12 هزار هکتار کشت فندق در حدود 90 درصد

پاسخی بگذارید