توانا
خانه / بادام زمینی / تجربه خريد ارزان بادام زمینی و فندق درجه یک ایرانی در کشور

تجربه خريد ارزان بادام زمینی و فندق درجه یک ایرانی در کشور

خريد ارزان بادام زمینی و فندق و بادام هندی عمده در نهایت درجه کیفیت از این نمایندگی میسر می باشد.بادام زمینی و فندق این مرکز فروش یکی از معروف ترین و درجه یک ترین محصولات تولیدی در کشور ایران می باشد. این محصول ناب در بهترین روش های استاندارد با استفاده از برترین بذرها و کودها و آب های سالم و پاکیزه تحت مراقبت مهندسین و ناظرین کشاورزی تهیه و تولید می گردد. تجربه خرید بادام زمینی و فندق درجه یک ایرانی در کشور را با سفارش از طریق این نمایندگی کسب نمایید.

تجربه خريد ارزان بادام زمینی و فندق درجه یک ایرانی در کشور

بادام زمینی مناسب برای افراد دارای طبع گرم

بادام زمینی مناسب برای افراد دارای طبع گرمبادام زمینی در ترکیه دارای طبع گرم و خشک می باشد و برای افراد با طبع گرم بسیار مناسب و سازگار است . این آجیل پر خاصیت دارای خواص بسیار فراوانی برای این افراد می باشد که در ادامه مقاله به مختصری از آن اشاره می کنیم.:

طبع گرم بادام زمینی بسیار چاق كننده است. 100 گرم به همراه يك قاشق عسل و يك ليوان آب هويج به عنوان صبحانه می تواند کالری بسیار بالایی به بدن برساند.خوردن بادام زميني، قوا را فعال مي‌كند.

كساني كه بهت زده يا بي‌حوصله هستند 10 صبح و 5 بعدازظهر 30 عدد بادام زميني با كمي عسل و اگر آب هويج بود با كمي از آن ميل كنند. خانم‌هاي حامله روزانه بين 10 تا 15 دانه بادام زميني بخورند.

براي كودكاني كه راشيتيسم دارند روزانه 10 تا 12 دانه بادام زميني ميل كنند. كساني كه كف دستشان پوسته پوسته مي‌شود علاوه بر خوردن بادام زميني آن را به كف دست بمالند.

براي درمان شوره و ريزش مو قبل از حمام، روغن بادام زميني را به سر بمالند. مقدار روي و يد در بادام زميني زياد است در نتيجه كساني كه گواتر دارند بادام را در جيره غذايي خود بگنجانند.

كساني كه نسبت به بادام زميني حساس هستند از خوردنش خودداري كنند. بادام زميني نرم كنندة سينه مي‌باشد. بادام زميني برطرف كنندة سودا است.بادام زميني ضد رطوبت معده است. بادام زميني برطرف كنندة زخم مثانه و سوزش مجاري ادرار مي‌باشد. بادام زميني مسكن بلغم سينه و سرفه و دردهاي حنجره مي‌باشد

بادام‌زمینی موجب گشاد شدن رگ ها و تسهیل جریان خون می‌شود و از لخته شدن خون و سکته مغزی جلوگیری می‌کند مواد مغذی در بادام زمینی مانند فولیک اسید و اسید فیتیک تأثیراتی ضد سرطان دارند بادام زمینی از نظر خواص، شبیه روغن زیتون می باشد

بادام زمینی موجب بازتر شدن رگ‌ های بدن و تسهیل جریان خون می شود و از لخته شدن خون و سکته مغزی جلوگیری می کند مصرف روزانه بادام‌زمینی با همه‌ی خواص و فوایدی که دارد برای افراد مبتلا به میگرن توصیه نمی‌شود.

غذاهای محرک میگرن:

  • شکلات تلخ و شیرین
  • قهوه و چای غلیظ
  • غذای مانده
  • لبنیات پرچرب
  • بادام‌زمینی
  • گوشت گاو

بادام زمینی خام آجیل موثر در کاهش وزن افراد

بادام زمینی خام آجیلی موثر در کاهش وزن افراد می باشد زیرا دارای ویتامین E و چربی های غیر اشباع بوده و کلسترول و LDL خون را کاهش می دهد و به علت دارا بودن اسیدهای چرب مفید موجب احساس سیری در فرد شده و سنتز چربی های اضافه را به تعویق می اندازد. مصرف روغن بادام زمینی بسیار موثر می باشد.ف واید بادام زمینی بسیار فراوان می باشد.

بادام زمینی خام در نهایت درجه کیفیتی به تمامی مشتریان این مرز و بوم در هر کجای کشور که باشند عرضه می گردد. این مرکز فروش افتخار این را دارد که موفق به تولید بادام زمینی به صورت زیستی و ارگانیک بوده است و در کمترین زمان و با قیمت و کیفیت مطلوب به دست مشتریان محترم در سراسر کشور می‌رساند

قیمت بادام زمینی خام با توجه به کیفیتی عالی و محصولی ارگانیک بسیار مناسب می باشد. بادام زمینی ایرانی همواره مورد توجه کشورهای خارجی قرار می گیرد.

بادام زمینی و فندق خشکبار پرطرفدار ایرانی

بادام زمینی و فندق خشکبار پرطرفدار ایرانی بادام زمینی و فندق خشکبار پرطرفدار ایرانیان می باشد. فندق و بادام زمینی علاوه بر خوشمزگی فراوان، آجیلی بسیار کارآمد و مفید بوده و همواره برای سلامتی انسان بسیار موثر واقع شده است. هرکدام از این دو دارای ویژگی ها و خواص منحصر به فردی بوده که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

بادام زمینی و فندق در نهایت کیفیت  به فروش می رسد. این محصول از خواص بسیار بالایی برخوردار می باشد‌. یافته های حاصل از مطالعه ۳۰۸ مورد آلرژی غذایی و ۱۴۰ مورد آلرژی به بادام زمینی در میان ۸۲۰۵ کودک نشان می دهد، خوردن بادام زمینی و فندق  در دوران بارداری خطر آلرژی را در نوزاد کاهش می دهد، در واقع کودکانی که در دوران جنینی، مادرانشان بادام زمینی یا مغز یا آجیل مصرف کرده اند، احتمال کمتری دارد تا به این غذاها آلرژی پیدا کنند.

نمایندگی سراسری فروش این محصولات مفتخر است تمامی مایحتاج آجیلی بادام زمینی و فندق مورد استفاده مردم را در اقصی نقاط کشور تامین و ارسال نماید‌. این نمایندگی انواع مختلفی از بادام های زمینی خام و فندق ها را دارا می باشد. سفارش این محصول  در نهایت مرغوبیت در این نمایندگی نیز صورت می پذیرد.

سفارش های شما عزیزان به صورت آنلاین ثبت و در کمترین زمان به انها رسیدگی می گردد. این سایت فروش تحت نظارت کامل سازمان های امنیتی می باشند. بنابراین صد درصد تاییدشده و معتبر هستند. بنابراین می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

خرید عمده بادام زمینی و فندق و آجیل ها در بازارهای جهانی بسیار باب شده است زیرا علاوه بر اثبات خواص پر فایده و بی نظیری که دارد، بسیار نیروزا می باشد و همواره بر تقاضای مشتریان برای خرید این محصول اضافه می شود. خرید عمده شیره انگور مزایای بسیار فراوانی برای خریدار و فروشنده به همراه دارد.

فندق خام انتخاب افراد باسلیقه در میهمانی ها

همانطور که می دانید در مخلوط  آجیل ها مغزهای فراوانی وجود دارد و در این میان مغز فندق خام نیز به چشم می خورد که انتخاب افراد با سلیقه و آگاه بودم که علاوه بر زیبایی مخلوط آجیل له مغذی بودن آن نیز توجه ویژه ای دارند. فندق خواص بسیاری برای افزایش سلامت افراد دارا می باشد. فندق روده و معده را تقویت می کند.فندق خام در میهمانی ها بهترین نوع انتخاب می باشد.

فندق غذای مغز کودکان باهوش است و انجیر منبع آهن و ضد کم خونی است ، میوه های خشک مثل قیسی وزن دهنده و ضد یبوست است کودکانی که خشکبار و آجیل می خورند کمتر میل به چیپس و پفک و تنقلات ناسالم پیدا می کنند  روغن آن بهترین داروی سینه درد، سرفه و ریزش مو است.

اگر مبتلا به كم خونى هستید بعد از هر غذاى خود بعنوان دسر، پنج یا شش فندق خام و بو نداده را بخورید. کسانی که بیماری ام اس دارند در غذای روزانه خود فندق را بگنجانند. روزانه۲۰ عدد،اطفال ۱۰ عدد همراه‎ یک‎ قاشق‎ عسل میل‎ کنند.

شیر فندق یک نوشیدنی گوارا و خوش طعم مصرف2 الی 3 لیوان در روز برای پایین آوردن فشارخون و رفع ناراحتی های گوارشی بسیار موثر واقع می شود.

یکرژیم غذایی که حاوی فندق است باعث درمان ناباروری مردان می‌شود به همین علت مردان بهتر است مغزهای خوراکی به خصوص فندق را در رژیم غذایی خود قرار دهند.ا استفاده از فندق برای خانم ها بسیار مفید بوده و باعث جذب آهن و جلوگیری از کم خونی می گردد.

فروش انواع فندق  در این نمایندگی در تمامی فصول مختلف سال در حال انجام می باشد. این محصولات بسیار تازه و مرغوب هستند. در انواع مختلف عرضه می شوند.

.

فواید بادام زمینی در درمان بیماریهای کبد و پوست

فواید بادام زمینی در درمان بیماریهای کبد و پوستبادام زمینی دارای فواید بسیار فراوانی برای بدن می باشد. تاثیر بادام زمینی در درمان و پیشگیری از پیشرفت روند بیماری های کبد و پوست طی مطالعات مختلفی توسط پژوهشگران به اثبات رسیده است. بادام زمینی به علت دارای بودن ویتامین  E  که آنتی اکسیدان لیپید های سطح کبد بوده از اکسیده شدن لیپید ها جلوگیری بعمل می آورد و تاثیر بسیار مطلوبی در حفظ چربی خوب بعمل می آورد.فواید بادام زمینی بسیار فراوان می باشد که به مختصری از آن اشاره می کنیم.

طبق مطالعات پژوهشگران،  زنانی که در هر هفته ۲۸ گرم آجیل و بادام زمینی مصرف می کنند، ۲۵ درصد احتمال پیشرفت سنگ کیسه صفرا را کم می کنند.

‏کمبود عنصر  روی‏ موجب شوره میشود براساس تحقیقات کمبود روی یکی از عوامل اصلی شوره سر است، شیر،آجیل،پنیر،بادام زمینی وگوشت سرشاراز روی هستند

مواد مغذی در بادام زمینی مانند فولیک اسید و اسید فیتیک تأثیراتی ضد سرطان دارند

بادام زميني چاق كننده است. 100 گرم بادام زمینی به همراه  يك قاشق عسل و يك ليوان آب هويج به عنوان صبحانه کامل می تواند مفید واقع شود. خوردن بادام زميني، قوا را فعال مي‌كند.

خوردن روغن بادام زميني چون فاقد كلسترول است براي افرادي كه چربي خونشان بالاست مفيد مي‌باشد و از جمع شدن چربي در رگها جلوگيري مي‌كند. بادام زميني برطرف كنندة خستگي شديد مي‌باشد. خانم‌هاي حامله روزانه بين 10 تا 15 دانه بادام زميني بخورند.

براي كودكاني كه راشيتيسم دارند روزانه 10 تا 12 دانه بادام زميني ميل كنند. كساني كه كف دستشان پوسته پوسته مي‌شود علاوه بر خوردن بادام زميني آن را به كف دست بمالند.

مقدار روي و يد در بادام زميني زياد است در نتيجه كساني كه گواتر دارند بادام را در جيره غذايي خود بگنجانند.

بادام زميني برطرف كنندة زخم مثانه و سوزش مجاري ادرار مي‌باشد.بادام زميني مسكن بلغم سينه و سرفه و دردهاي حنجره مي‌باشد

  •  بادام زميني نرم كنندة سينه مي‌باشد.
  •  بادام زميني برطرف كنندة سودا است.
  •  بادام زميني ضد رطوبت معده است.

.

.

ارتباط بادام زمینی و کلسترول مفید خون باهم

بادام زمینی و کلسترول خون بسیار مخالف هم می باشند و مصرف بادام زمینی به جنگ با کلسترول اضافی و لیپید های بد خون می پردازد و خون را از وجود بارهای اضافی چربی پاک می کند.

خاصیت بادام زمینی در درمان بیماری ها بسیار حائز اهمیت می باشد. بادام‌زمینی گشاد شدن رگ ها و تسهیل جریان خون می‌شود و از لخته شدن خون و سکته مغزی جلوگیری می‌کند

تاثیر فندق برای درمان ریزش مو در بین خانم ها

تاثیر فندق برای درمان ریزش مو در بین خانم ها‍ روغن فندق یکی از انواع روغن های گیاهی مفید و پرخاصیتی است که : برای سلامتی و تقویت رشد ابرو و مژه و همچنین برای جلوگیری از ریزش مو، مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن فندق اثر خوبی در تقویت مژه و ابرو دارد . هر شب مقداری روغن فندق را به ابرو و مژه بمالید و اجازه دهید حداقل بیست دقیقه بماند .

ماساژ روغن فندق برای ریزش مو و ابرو، نارسایی ناخن ها و بیماری واریس مورد استفاده قرار میگیرد و خود ماساژ روغن فندق به تنهایی موجب آرامش بدن و روان انسان می شود.

تنها كافی است سرانگشتان هر دو دست را به 2قطره روغن_فندق آغشته كنید و مژه‌ها را ماساژ دهید. این كار را هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را بعد از یك ماه ببینید

برای داشتن مژه هایی زیبا و پرپشت، از ریمل خانگی استفاده کنید. بادامدرختی و فندق را سوزانده و با وازلین یا روغن سیاهدانه مخلوط کرده و به مژه های خود بزنید.

خواص روغن فندق برای پوست شامل ماساژ و پاک‌سازی پوست نیز می‌شود. این روغن مانند یک ماده جذب کننده در روغن‌های معطر به کار می‌رود. روغن فندق خاصیت بافت خشک دارد که باعث چربی پس از استفاده نمی‌شود. این روغن جذب پوست شده و بافت‌های پوست را نرم می‌کند. از این روغن برای تسکین دردهای بدنی نیز استفاده می‌شود.

روغن گیاهی فندق سرشار از ویتامین هاست و برای ماساژ بسیار عالی می باشد. هنگام ماساژ با روغن فندق احساس چربی روی پوستتون نمیکنید چون قبل از این که احساس چربی کنید به پوست نفوذ میکند. ماساژ روغن فندق برای ازبین بردن دردهای جسمانی و روانی بسیار موثر است و این توسط درمانگران ماساژ مورد تایید است.

انواعی از روغن های فندق که برای درمان پوست و مو بسیار مفید واقع شده اند به صورت عمده به بازارها عرضه می شوند و مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرند.

انواع و اقسام گوناگونی از روغن های فندق پس از تولید در قوطی های شیشه ای قرار می گیرند این روغن ها برای درمان بیماری های پوست و مو بسیار مفید بوده و تقویت کننده مناسبی برای ابرو و مژه می باشد که در قوطی های شیشه ای قرار می گیرند و به سوی بازارها برای فروش عرضه می شوند.

خواص دیگر روغن فندق:

  • مفید برای دیابتی‌ها
  • جلوگیری از افزایش کلسترول خون
  • مناسب برای تقویت بدن
  • مناسب برای تقویت قلب و کلیه
  • بالا بردن فشار خون و دفع سموم
  • روغن فندق مقوی روده و معده

روغن فندق چندان چرب نیست و از این نظر برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است و نه‌تنها باعث مرطوب شدن پوست بلکه باعث ایجاد رنگ مناسب پوست

برای سرفه‌های مزمن ۳۰ گرم مغز فندق همراه عسل صبح ميل شود.  باعث می شود كه اخلاط سينه و ريه خارج گردد.

روغن فندق برای رفع چربی پوست کاربرد فراوانی دارد؛ این روغن، منافذ پوست را بسته و ترشح روغن از پوست را تنظیم می‌کند و باعث تمیز و بدون چربی شدن پوست می‌شود

از جمله خواص دیگر روغن فندق خوراکی بسیار ارزشمند:

  • تقویت قوای عمومی بدن
  • حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری پوست
  • حاوی ویتامین های A,D,E  و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است، که برای کودکان و نوجوانان در حال رشد که به مواد مغذی بیشتری احتیاج دارند، مفید میباشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید فندق رودسر | نماینده فروش آن در شمال کشور

در ایران استان های گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، زنجان و قم از بزرگترین تولید کننده های فندق می باشند که رودسر با داشتن 12 هزار هکتار کشت فندق در حدود 90 درصد

پاسخی بگذارید