توانا
خانه / فندق / خرید عمده فندق خشک تازه | تولید کنندگان و کارخانجات بسته بندی خشکبار در کشور

خرید عمده فندق خشک تازه | تولید کنندگان و کارخانجات بسته بندی خشکبار در کشور

فندوق و بادام هندی عمده یکی از انواع آجیل پر مصرف در کشور است، علاوه بر مصرف آن به توسط خانوارها و مصارف دیگر شرکت های تولید کننده کیک و شکلات  مقادیر بالایی از فندوق کشور را برای استفاده در محصولات خود به صورت عمده خریداری می کنند. تولید کنندگان و کارخانجات بسته بندی خشکبار در کشور  اغلب به دنبال خرید عمده فندق خشک تازه هستند، تا بتوانند محصولات با کیفیت مطلوب را روانه بازار کشور کنند.

خرید عمده فندق خشک تازه | تولید کنندگان و کارخانجات بسته بندی خشکبار در کشور

برند های برتر تولید کننده فندق در کشور

برند های برتر تولید کننده فندق در کشورمشتریان برای خرید محصول با کیفیت و برند بسیار اهمیت می دهند، زیرا برند های برتر تولید کننده فندق در کشور به تولید محصول با کیفیت بهتر می پردازند. این برند ه‍ای معتبر همواره سعی دارند، تا محصولات خود را در کیفیت بالا حفظ کنند. قیمت فندق خام گیلان که از مرغوبترین فندق کشور محسوب می شود.

خرید اینترنتی فندق از برندهای معتبر بسیار راحت و به صرفه است. خریدار فندق جهت خرید فندق عمده می تواند به سایت فروش این محصول که توسط شرکت پخش فندق راه اندازی و اداره می شود، مراجعه کند. قیمت فندق با پوست و بدون پوست در این فرشگاه ها متفاوت است، و هر کدام طرفداری خاص خود را دارند.

فندق شمال از جمله فندق گیلان از لحاظ کیفیت و مرغوبیت بسیار عالی هستند. لیست قیمت فندق شمال و همچنین  قیمت فندق خام گیلان که از مرغوبترین فندق کشور است، را می توان در سایت های فروش آنها مشاهده کرد

کارخانجات بسته بندی فندق در کشور

کارخانجات بسته بندی فندق در کشورکارخانجات بسته بندی فندق در کشور، فندوق با کیفیت را به صورت بسته بندی به صورت مغز یا با پوست توسط نمایندگی های خود در مراکز فروش به صورت مستقیم عرضه می کنند. بنابراین مراکز فروش خشکبار فرصت مناسب برای خرید فندق با کیفیت در انواع مختلف بسته بندی و فله ای به نرخ کارخانه می باشد.

علاوه بر عرضه حضوری فندق توسط فرشگاه های اینترنتی به صورت عمده و مستقیم نیز به فروش می رسد. خریداران جهت خرید اینترنتی این محصول کافیست به این عرضه های اینترنتی مراجعه و ضمن دیدن انواع بسته بندی فندق و همچنین فندق فله ای محصول مورد انتخاب خود را سفارش دهند. این محصول در بهترین کیفیت خود و به ارزانترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.

لیست قیمت فروش فندق در کشور

لیست قیمت فروش فندق در کشورخریداران می توانند لیست قیمت فروش فندق در کشور را در سایت های معتبر فروش این محصول دریافت کنند، سپس تصمیم بگیرند از کدام شرکت و با کدام قیمت و کیفیت آن را خریداری کنند. شرکت های بسیاری در کشورمان به تولید این محصول فعالیت دارند، این تولید کنندگان همواره سعی دارند تا بهترین و مرغوب ترین فندوق خشک شده یا بو داده را تولید و روانه بازار کنند.

دریافت لیست قیمت فروش به مشتریان کمک می کند تا محصول مورد نیاز را از شرکت های تولیدی برتر با قیمت مناسب تهیه کرد.

واردات فندق

واردات فندقواردات فندق و بادام زمینی در ترکیه به ایران از کشورهای مختلفی انجام می گیرد، ایران خود یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده فندق است، اما با این وجود در برخی موارد اقدام به واردات فندق می کند، این واردات بیشتر از کشورهای ترکیه، استرالیا، و غیره می باشد، که به صورت مغز و یا با پوست به کشور وارد می شود.

در برخی موارد با توجه به اینکه فندق تولیدی کشور فراوان است و نیازی به واردات آن نیست، جلوی واردات این محصول گرفته می شود، و در برخی موارد دیگر بنا به دلایلی وزارت بهداشت مجوز ورود این محصول به کشور را به وارد کنندگان می دهد.

فروش عمده فندق در کشور

فروش عمده فندق در کشورفروش عمده فندوق توسط کاخانجات و نمایندگی های آنها در مراکز فروش و به صورت اینترنتی انجام می گیرد. مشتریان جهت خرید ارزان و با کیفیت این محصول می توانند به مراکز فروش مراجعه کنند، و بهترین فندق کشور و یا فندق وارداتی را با کیفیت مطلوب خریداری کنند، عرضه در این مراکز به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد.

بنابراین قیمت فندق تازه در این مراکز نسبت به فروشگاه های سطح شهر و خرده فروشان بسیار ارزانتر است. همچنین این محصول را می توان به صورت مستقیم از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کرد. این عرضه های اینترنتی که توسط کارخانجات و نمایندگی های آنها راه اندازی شده اند، نیز فندق را با بهترین کیفیت و به صورت بسته بندی و یا فله ای به صورت عمده و قیمت ارزان به مشتریان خود عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید فندق رودسر | نماینده فروش آن در شمال کشور

در ایران استان های گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، زنجان و قم از بزرگترین تولید کننده های فندق می باشند که رودسر با داشتن 12 هزار هکتار کشت فندق در حدود 90 درصد

پاسخی بگذارید