توانا
خانه / فندق / صادرات فندق ایران | تهیه فندق با کیفیت بالا

صادرات فندق ایران | تهیه فندق با کیفیت بالا

خشکبار یکی از مهمترین محصولات غذایی است بخش عظیمی از تقاضا بازار را به خود اختصاص داده است کشور ایران با داشتن تولید بیش از ۸۰۰ هزارتن خشکبار درسال به یکی از کشورهای صادر کننده خشکبار به کشور های مختلف بدل شده است یکی از این خشکبارها که زیست بوم ایران می باشد فندق است تولید ۳۰ هزارتن فندق درسال موجب رونق بخشیدن به صادرات فندق ایران شده است. فندق همچنین به دلیل داشتن خواص فراوان تقاضای زیادی برای صادرات دارد و کشور ایران نیز با داشتن شرایط مناسب برای تولید فندق زمینه را برای صادرات این محصول هموار ساخته است در این مقاله نگاهی به اختصار به صادرات فندق ایران می اندازیم.

صادرات فندق ایران | تهیه فندق با کیفیت بالا

راهنمای خرید فندق با کیفیت

راهنمای خرید فندق با کیفیتبهترین راه برای تشخیص کیفیت و مرغوبیت فندق و بادام هندی عمده از طریق طعم مزه و بوی فندق می باشد. اگر قصد خرید عمده فندق را دارید و خریدتان از خود تولید کننده می باشد نه واسطه ها درخت فندق نیز می تواند ملاک مرغوبیت فندق تولیدی باشد به طور کلی درخت فندق نیاز به هوای سرد و خنک دارد و فندق در این مناطق دارای کیفیت مناسبی می باشد و به همین طبع قیمت فندق با کیفیت نیز نسبت به فندق های بی کیفیت بیشتر می باشد البته باید توجه داشت افزایش قیمت همیشه نشانه کیفیت نیست گاهی این سودجویان بازار هستند که باعث افزایش قیمت محصول می شوند.

صادرات انواع خشکبار

صادرات انواع خشکبارهمانطور که ذکر شد کشور ایران در صادرات خشکبار بسیار موفق بوده است به دلیل آب هوای مناسب و فراهم بودن شرایط جوی باعث شده به یکی از صادر کننده گان بزرگ خشکبار بدل شود. اساس صادرات خشکبار ایران بر روی پسته کشمش خرما و فندق است و خشکبار ایران به نقاطی از جهان به ویژه اروپا، روسیه، چین، عراق، امارات متحده عربی، ژاپن، برزیل، کانادا، استرالیا و سایر کشورها صادر می شود در سال 95 بالغ بر دو میلیارد دلار درآمد صادرات خشکبار داشته ایم، خواص فندق از جمله داشتن مراقبت در مقابل آسیب سلولی،کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش وزن، مواد مغذی فراوان، مفید بودن برای قلب همچنین کاهش امکان ابتلا به سرطان موجب شده بخشی از صادرات خشکبار را به خود اختصاص دهد.

فروش فندق با وزن های مختلف

فروش فندق با وزن های مختلففروش فندق مانند بیشتر خشکبار دیگر به صورت فروش با پوست و به صورت خرید و فروش مغز فندق انجام می پذیرد بدیهی است که فروش به صورت مغز وزن کمتری را تشکیل می دهد. اما قیمت آن نسبت به فروش با پوست بیشتر است این موجب شده که دو قیمت فروش براساس وزن برای فندق در بازار به وجود آید لازم به ذکر است است خرید به صورت مغز یکی از بهترین راه های اطمینان از کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد و همینطور تولید کنندگان هم تمایل بیشتری به فروش به صورت مغز دارند.

توزیع کنندگان فندق در سراسر کشور

توزیع کنندگان فندق در سراسر کشوردرخت فندق به دلیل نیاز به آب و هوای سرد برای رشد و رسیدن به کیفیت مرغوب در مناطق مشخصی از ایران تولید می شود به دلیل همین آب و هوای مناسب و افزایش تولید قیمت فندق رودسر ، قیمت فندق شمال و قیمت فندق خام گیلان همانند قیمت فندق در ترکیه که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد ،رو به افزایش باشد و همین افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات موجب شده به توزیع کنندگان اصلی فندق در ایران تبدیل شوند از این شهرها میتوان به اشکورات رحیم آباد رودسر و شهرهای منطق کوهستانی شمال کشور و گیلان اشاره کرد.

تولید فندق در اندازه های متنوع

تولید فندق در اندازه های متنوعتولید فندق و بادام زمینی در ترکیه مانند هر خشکبار دیگر به فراهم بودن شرایط آب و هوایی و شرایط زیستی مناسب بستگی دارد تولید فندق در مناطقی که آب هوای سرد و مناسب برای رشد فندق دارند این امکان را به وجود می آورند که فندق در اندازه های زیاد تولید شود و همینطور خرید وجود بازار مناسب نیز موجب تولید در اندازه های بزرگ تر شده است و همینطور امکان صادرات و وجود بازار برای صادرات زمینه را برای تولید بیشتر ایجاد کرده است

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تجربه خريد ارزان بادام زمینی و فندق درجه یک ایرانی در کشور

خريد ارزان بادام زمینی و فندق در نهایت درجه کیفیت از این نمایندگی میسر می باشد.بادام زمینی و فندق این مرکز فروش یکی از معروف ترین و درجه یک ترین محصولات تولیدی

پاسخی بگذارید