توانا
خانه / فندق / فروشندگان عمده مغز فندق خام | مراکز خرید و فروش خشکبار با کیفیت در کشور

فروشندگان عمده مغز فندق خام | مراکز خرید و فروش خشکبار با کیفیت در کشور

فروشندگان عمده مغز فندق خام و بادام درختی با پوست سبز در سراسر کشور با ارائه کیفیت های گوناگون این محصول در این عرصه مشغول هستند. مراکز خرید و فروش خشکبار با کیفیت در کشور را می توان از سایت های اینترنتی جستجو کرد و حتی خرید اینترنتی فندق و پسته نیز در اینگونه سایت ها با قیمت های مختلف صورت می گیرد.

فروشندگان عمده مغز فندق خام | مراکز خرید و فروش خشکبار با کیفیت در کشور

مراکز فروش مغز فندق خام در کشور

مراکز فروش مغز فندق خام در کشورامروزه فندق جایگاه به خصوصی را در آجیل های مراسمات عید نوروز و شب یلدا دارد. از این رو بسیاری از باغ داران کشور به تولید و کشت فندق می پردازند. امروزه فندق در بیشتر شهرستان های ایران‌ کشت می گردد که عمده فندق ایران‌ در جنگل های فندقلو اردبیل و گیلان می باشد. مراکز فروش مغز فندق خام در کشور، با خرید عمده از باغ داران به فروش مغز خام مبادرت می ورزند. بسیاری از این مغزهای خام‌ حتی به کشور های خارجی نیز در بسته بندی های متنوع صادر می گردد.

فروشندگان مغز فندق خام در ایران

فروشندگان مغز فندق خام در ایرانفروشندگان مغز فندق خام و بادام درختی با پوست سنگی در ایران با عرضه این محصول به آجیل فروشی ها و خوارو بار فروشی ها سود بهتری نصیب خود می کنند. این افراد با فروش مغز های فندق شهر های مختلف کشور، قیمت های مختلفی را نیز به روی محصولات خود می گذارند.بیشترین این فروشندگان در تهران می باشند که بسیاری از فروش های خود را به شهرستان ها انجام‌می دهند.

بعضی از فروشندگان قبل از بازدهی سالیانه باغ های فندق، محصولات آن باغ را پیش خرید می کنند که در این صورت قیمت کمتری را به باغ داران‌در ازای فندق ها می دهند که سود بالاتری نیز دارد.

عمده فروشی مغز فندق خام در ایرن

عمده فروشی مغز فندق خام در ایرنشرکت های عمده فروش مغز فندق به فروش فندق های کل باغات در سطح ایران و فندق های خارجی مشغول هستند. آن ها عمدتا قیمت فندق خام گیلان را با قیمت فندق باغ های دیگر استان ها یکسان‌ نمی دانند و قیمت های متفاوتی را بنا به کیفیت و ترد بودن آن ها قائلند.

مغز فندق خام عمده عموما قیمت بالاتری نسبت به فندق های با پوست دارند که عموما این محصولات بیشتر توسط خوار و بار فروشی ها به صورت عمده خریداری می شود و در فروشگاه ها با قیمت های بالاتری توزیع می گردد.

بازار بزرگ فروش مغز فندق خام در تهران

بازار بزرگ فروش مغز فندق خام در تهرانبازار بزرگ فروش مغز فندق خام در تهران سالیانه خریداران زیادی را دارا می باشد چرا که بسیاری از شهرستان ها برای تهیه این محصول به استان تهران مراجعه و از این مراکز فروش خرید می نمایند.

در فصول خاص سال که فصل برداشت فندق می باشد در سطح بازار خرده فروشان فندق با عرضه فندق های با پوست، بازار فروش خوبی را دارند. چرا که قیمت فندق تازه در فروشگاه های عرضه شده بالاتر می باشد و خرده فروشان با ارائه قیمت های کمتر، مشتریان زیادی را جذب می کنند. آن ها این محصولات را بدون واسطه از باغداران تهیه می کنند.

بیشتر عموم افراد به علت پایین بودن قیمت فندق با پوست، به خرید این نوع مشتاق هستند.

بسیاری از خوار و بار فروشان به طور مستقیم و بدون واسطه فندق های با پوست را در فصل برداشت خریداری می کنند و خود اقدام به مغز کردن و بودار کردن این محصول با دستگاه های خانگی می کنند تا سود بیشتری را به دست بیاورند.

نمایندگی فروش مغز فندق خام در کشور

نمایندگی فروش مغز فندق خام در کشوربسیاری از مراکز فروش عمده این محصول، نمایندگی هایی را در سطح کشور دایر کرده اند تا با پرسنل آشنا به فروش، به جذب مشتری بپردازند و رقابت سالمی را با هم صنف های خود داشته باشند. از این رو بسیاری از نمایندگی ها شرایط فروش ویژه ای را برای خریداران عمده این محصول در نظر می گیرند تا عرضه و تقاضای بیشتری را شاهد باشند.

خرید نقدی با تخفیف ویژه و خرید تسهیلاتی نمونه ای شرایط فروش این شرکت ها است.

امروزه در شهر های مختلف کشور خوار و بار فروشی ها نیز به ایجاد پیچ و سایت های اینترنتی به فروش آجیل می پردازند که در تبلیغات آن ها برای فروش، با ارسال رایگان این محصولات برای خریدار فندق و آجیل نیز مواجه می شویم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید فندق رودسر | نماینده فروش آن در شمال کشور

در ایران استان های گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، زنجان و قم از بزرگترین تولید کننده های فندق می باشند که رودسر با داشتن 12 هزار هکتار کشت فندق در حدود 90 درصد

پاسخی بگذارید