توانا
خانه / فندق / قیمت فروش عمده فندق فله شمال | فروش کیلویی خشکبار در حراجی در کشور

قیمت فروش عمده فندق فله شمال | فروش کیلویی خشکبار در حراجی در کشور

فندق و بادام هندی عمده، یکی از انواع خشکبار است که بهترین و با کیفیت ترین آن ها در مناطق شمالی کشور (در استان گیلان- رودسر) کشت می شود. قیمت فروش عمده فندق فله شمال کشور باعث شده که خریداران این محصول برای خرید فندق با کیفیت به این منطقه بیایند و بتوانند فندق ارزان با کیفیت بالا را خریداری کنند و بعد از بسته بندی این محصول هم به صورت عمده ای و  هم به شکل فله ای به پخش فندق در سراسر کشور بپردازند. فروش کیلویی این خشکبار در حراجی در سراسر کشور باعث شده که مردم در این حراجی ها به تهیه فندق مرغوب روی بیاورند.

قیمت فروش عمده فندق فله شمال | فروش کیلویی خشکبار در حراجی در کشور

لیست قیمت فروش فندق در کشور

لیست قیمت فروش فندق در کشورقیمت فندق و بادام زمینی در ترکیه متاثر از چند عامل است: اولین آن منطقه کشت این محصول و دومین عامل نوسانات بازار و سومین عامل وجود دلال و واسطه است. عوامل نامبرده باعث شده که لیست قیمت فروش فندق در کشور در روز های مختلف فرق کند. به طور کلی لیست قیمت فندق فروخته شده از تولید کننده آن با قیمت فندق فروخته شده در خشکبار فروشی های سراسر کشور کاملا روند صعودی را طی کرده است. به طوری که از زمان تولید فندق تا زمان فروش آن هر چه تعداد واسطه ها بیشتر باشد قیمت تمام شده فندق بیشتر می شود.

فروش عمده فندق در ایران

فروش عمده فندق در ایرانمعمولا انواع فندق (با پوست و بدون پوست،خام یا بو داده) در ایران پس از تولید به صورت عمده فروخته می شود. و یا این که بعد از بسته بندی شدن در اندازه های کمتر به صورت فله ای وارد بازار فروش یا فروشگاه ها می شوند. فروش عمده فندق، توسط عمده فروشان صورت می گیرد که به صورت تنی خریداری کرده و به صورت فله ای ( کیلویی ) وارد بازار می کند تا صاحبان فروشگاه ها یا خشکبار فروشی ها بتوانند آن ها را خریداری کنند و به شکل جزیی تر به فروش برسانند.

فله فروشی فندق در کشور

فله فروشی فندق در کشورهمان طور که گفتیم عمده فروشان بعد از خرید فندق تازه و با کیفیت از تولید کننده شروع می کند به گرفتن پوست و بو دادن آن، مقداری از این فندق ها بعد از بسته بندی در وزن های کمتر (مثلا بسته های ده کیلویی)، به صورت فله ای وارد بازار مصرف می شود. خریداران دیگری نیز با خرید این محصولات و اضافه کردن آن به دیگر خشکبار اقدام به فروش مجدد این محصول در بازار می کنند.

حراجی فندق در ایران

حراجی فندق در ایرانبرخی از فروشگاه های عرضه فندق مخصوصا فروشگاه های اینترنتی یا به مناسبت های مختلف و یا به خاطر کم بودن میزان فندق در انبارشان، برای تسریع در فروش و خرید فندق تازه و با کیفیت، حراجی ترتیب می دهند که خریدار می توانند این محصول پر خاصیت را با قیمت بسیار کمتری از قیمت تمام شده فندق در بازار خریداری کند.

این امر باعث صرفه جویی در هزینه ها و وقت خریدار می شود. در این حراجی ها خریدار می تواند انواع فندق بو داده یا خام ، مغز شده یا با پوست را با قیمتی ارزانتر از بازار فروش این محصول خریداری کند، که این می تواند یک خرید کاملا به صرفه باشد.

عرضه بدون واسطه فندق در کشور

عرضه بدون واسطه فندق در کشورعرضه بدون واسطه فندق در کشور از طریق عمده فروشان این محصول مرغوب در شهر محل کشت فندق است. علاوه بر این عرضه بدون واسطه فندق در شهر های دیگر ایران نیز می باشد که مستلزم بررسی دقیق و برآورد قیمت از عمده فروشان مختلف است که باعث اتلاف وقت و انرژی خریدار می شود و هزینه اضافی برای او دارد.

امروزه فروشگاه های اینترنتی کار را بسیار راحت کرده اند و خریدار می تواند با گذاشتن حداقل یک ساعت وقت و مقایسه قیمت فروشگاه های متعدد اینترنتی از قیمت های به روز و کیفیت محصولات مطمئن شود و در نهایت معتبر ترین فروشگاه را انتخاب کرده و محصول مورد نظر را با ارزان ترین قیمت خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تجربه خريد ارزان بادام زمینی و فندق درجه یک ایرانی در کشور

خريد ارزان بادام زمینی و فندق در نهایت درجه کیفیت از این نمایندگی میسر می باشد.بادام زمینی و فندق این مرکز فروش یکی از معروف ترین و درجه یک ترین محصولات تولیدی

پاسخی بگذارید